25 Ekim 2009 Pazar

yusufhan'ın doğumgünü pastası


İşte size oğluşumun doğum günü pastası. Uzun süren araştırmalar sonunda, acaba yapabilir miyim diye karar verip tekrar vazgeçmelerden sonra ya bismillah deyip başladık işe. Sonuç mu, yarım saat karşısında zevkini çıkardım başarımın. Evet ilk kez şeker hamuruyla yaptığım pastam. Oğluşumun doğum günü için özel hazırlandı.


Son b,r haftadır heyecanla bekliyordum cumartesi gelsin oğluşumun doğum gününü kutlatalım diye, dualar ediyordum o gün çalışmayayım da en güzel şekilde hazırlık yapayım. Olmadı aslında, Cuma bir sürprizle karşılaştım o kadar çabama rağmen cumartesi gelecektim. Neyse ki çok fazla sürmedi işim, biraz da annemin yardımıyla akşama hazır olduk.:)

Pastanın kekini Perşembe gününden yapıp hazırladım. Malum, Cuma babamız yurt dışından geliyor, mutfakta zaman geçirmemiz olmayacak, cumartesi de hepsi bir arada yetişmez diye şöyle bir program yaptık. Perşembe kek pişirildi, cumartesi sabah krema hazırlanıp, pasta kaplandı. İş dönüşü de o büyük an geldi ve geçen haftadan hazırlayıp beklettiğim şeker hamurunu renklendirerek pastamıza son hali verildi. Tabi bu arada akşam aile büyükleri ile kutlanacağından hemen bir çorba yapıldı, devamı da babaya bırakıldı. Yanında bir lahmacun oldu biti işte yemekte hazır. Şimdi sırada babanın gelip hep birlikte fotoğrafçıya gitme var. Babamızın pek gönlü yoktu. Nasılsa biz çekiyoruz, ne gerek var fotoğrafçıya diye söylenip durdu ama dırdırımdan kurtulmak içinde paşa paşa geldi bizimle.

Fotoğrafçıda oyuncaklar dikkatini çekti, ciddi ciddi durup onlarla oynadı pek güldürmeyi beceremedim, ama olsun güzel pozlar çıktı galiba. Tam çekilenlere bakarken elekterikler kesildi. Umut söylenip duruyordu bak gönlüm olmadı ondan diye. Ama zafer benim nasılsa çekildi ya bugünde gidip bakarız, nasıl çıkmışlar diye. Ona göre basacak fotoğrafları. İnşallah güzel olmuştur .işte size pastamız. Tarif mi? Tarif yarına, şimdi ayaklarımı uzatıp dünün yorgunluğunu çıkarıcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder