30 Nisan 2010 Cuma

 

Ara ara bir şeylere takıyorum kafayı. Şimdi sırada süper teklif var. Bilgisayarla uğraşan birçok kişinin bildiği birşeymiş aslında ama ben yeni öğrendim. Bu siteye üye oluyorsun, sonra sana gelen mailleri okuyup anketleri dolduruyorsun. Her birinden belirli puanlar kazanılıyor. Sonra da bu puanlar birikip paraya dönüşüyormuş. Zaten outluk sürekli açık, 10 saat başında bilgisayar başından ayrılmıyorum. Tam bana göre dedim. Üye oldum, şimdi gelen reklamları okuyorum, henüz bir anket doldurdum ama bakalım ne zaman para kazanacakmışım. Merakla bekliyoruz :)


İlgilenenler için siteye üye olmak için biriniz size link göndermesi gerekiyor. Ben de bu işi sizin için kolaylayıp linki ekliyorum. Buraya tıklayarak üyelik işlemine başlayabilirsiniz. Benim gibi, bilgisayar başındaysanız sürekli, bu gelen mailleri açıp bakmak pek de zor olmayacaktır.

3 yorum:

  1. Hadi bakalım bizde üye olalım dediğiniz gibi taş atıp kolumuz yorulmayacak ya:))

    Madem bu kadar bilgisayar başındasınız bir arada MİNYATÜR bloğumu ziyaret edin.
    Üçret almıyorum veya ücret ödemiyorum:)))

    www.ozdenceyhan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldinz, sizin de bloğunuz çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

    YanıtlaSil